نکات مهم برای خرید نیم ست جواهر شیک

زمانی که قصد خرید طلا و جواهر دارید، نیم ست جواهر می تواند یک انتخاب مناسب باشد. نیم ست ها معمولا شامل یک جفت گوشواره و یک پلاک و گاهی یک انگشتر است.

برای خرید نیم ست جواهر باید به یک سری از نکات توجه کنید.

در ابتدا شما باید کشف کنید که چگونه نیم ست را با توجه به لباس ، سبک و شخصیت خود انتخاب کنید.


برای اطلاعات بیشتر مقاله آموزش خرید طلا و جواهر را  مطالعه کنید


انتخاب با توجه به رنگ پوست

انتخاب رنگ نیم ست جواهر به رنگ پوست و رنگ مو شما بستگی دارد. بنابراین، اگر سبزه هستید، طلای زرد جواهرات مناسب شما خواهد بود. برای سنگ؛ یاقوت ، آمتیست یا فیروزه به را انتخاب کنید.

اگر پوستی سفید دارید، جواهرات طلای سفید شما را زیباتر می‌کند. در مورد سنگ‌؛ زمرد یا یاقوت کبود ؛ با رنگ‌هایی مانند آبی، بنفش یا قرمز مناسب جواهر شما خواهند بود.

چگونه نیم ست جواهر را با لباس خود هماهنگ کنید

برای بهتر ظاهر شدن نیم ست جواهر، لازم است که جواهرات با لباس شما مطابقت داشته باشد. بنابراین باید برش و شکل لباس در نظر گرفته شود.

در یقه‌های بزرگ از گردنبندهای بزرگ باید استفاده شود. بنابراین می توانید آن را نزدیک به گردن خود ببندید. برای این نوع از لباس‌ها گوشواره‌های میخی زیبایی خاصی به شما می‌دهند. برای یقه بسته‌تر پلاک‌ها یا گردنبندهای کوچک‌تر انتخاب کنید. همچین گردنبندی با آویز بلند انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

برای پیراهن های بلند، جواهراتی را انتخاب کنید که بتوانید روی لباس، (مانند یک گردنبند آویز بسیار بلند) استفاده کنید. استفاده از گوشواره‌های آویز نیز برای پیراهن های بلند انتخاب مناسبی است.

درهنگام استفاده از لباس‌هایی که بسیار رنگارنگ هستند، باید از انتخاب نیم ست جواهر شلوغ خودداری کنید. بنابراین نیم ستی با طراحی ساده را انتخاب کنید. گوشواره ها نیز باید کوتاه باشند.

کدام جواهر برای کدام سبک مناسب است؟

انتخاب نیم ست جواهر به سبکی که می خواهید داشته باشید بستگی دارد. بنابراین ، برای یک سبک ظریف، نیم ستی را انتخاب کنید که از طلا و جواهراتی ظریف و نازک در طراحی استفاده کرده باشد.

شما می توانید از بین نیم ست‌ها، جواهری که رنگی خاص دارد را انتخاب کنید. این نوع از جواهرات به شما ظاهری خاص می‌دهد.

می‌توانید هنگام خرید طلا و جواهر نیم ستی با اشکال و رنگهای متفاوت را انتخاب کنید که با هم ترکیب شوند. برای مثال گردنبندی با یک نوع سنگ همراه با گوشواره‌ای هماهنگ ظاهری بسیار جذاب دارد.

نیم ست برای مناسبت های گوناگوندر مراسم‌های رسمی مانند عروسی به سراغ نیم ست‌های سنگین و تجملاتی بروید. چرا که شما باید در این نوع از مراسم‌ها بدرخشید.

اگر نیم ست جواهر را برای استفاده در میهمانی‌هایی نیمه رسمی می‌خواهید، می‌توانید  مدل‌های فانتزی را خریداری کنید. اگر روحیه شادی دارید و از یکجا نشستن خسته می‌شوید از انتخاب سرویس‌های بلند و سنگین اجتناب نمایید.


برای دیدن نیم ست های جواهر روژین کلیک کنید


انتخاب نیم ست برای سنین مختلف

اگر هنوز ازدواج‌نکرده‌اید با انتخاب نیم ستی ظریف و دخترانه شور و شوقتان را به دیگران نشان دهید. اگر متاهل هستید سرویسی مدرن اما سنگین‌تر انتخابی مناسب برای شماست.

نهایتاً اگر وارد دهه پنجم زندگی‌تان می‌شوید، جواهرات کلاسیک با نگین‌های درشت زمرد و یاقوت کبود انتخاب کنید.

اقتباس از: finejewelryideas

نوشته های مرتبط

دیدگاه ها (2)

من برای مهمانی ها همیشه دوست دارم یک نیم ست جواهر ظریف انتخاب کنم و بسیار هم لذت میبرم.

ممنون بابت اطلاعات خوبتون که در اختیار گذاشتید.

ارسال یک دیدگاه