راهنمای خرید دستبند برلیان

یکی از گزینههای شما در زمان خرید طلا و جواهر، خرید دستبند برلیان است. در دفتر کار باشید یا دریک مهمانی، دستبند برلیان راهی عالی برای افزودن درخشش به لباستان هستند.

از این راهنمای مفید برای یافتن دستبند مناسب برای هر موقعیتی استفاده کنید.

 

انواع دستبند

دستبندها زیور آلاتی هستند که مچ شما را زیباتر می‌کنند. ویژگی منحصر به فرد آنها با هر حرکت مچ دست نشان داده می‌شود. انواع دستبند برلیان با توجه به مناسبت، لباس و بودجه انتخاب می شوند.

با این وجود ، چند نوع دستبند وجود دارد که در کلکسیون هرخانمی ضروری دانسته می‌شود.

دستبندهای النگویی

این دستبندها سنتی ترین و محبوب ترین آنها هستند. دستبندهای برلیان از این نوع معمولاً به صورت چندتایی استفاده می‌شوند.

آنها یک قاب دایره ای جامد دارند و به داخل دست می‌روند. دستبندهای النگویی در نوع طلا و جواهرات ظریف هستند.

 

دستبند برلیان آویزی

صدای ملایمی همیشه با دستبند همراه است. اگر می خواهید زندگی شما با این صدای موسیقی طنین انداز شود، این نوع از دستبندها را انتخاب کنید.

دستبند تنیس

این دستبند یک زنجیر آزاد یا یک نوار از چند سنگ است. این نام از این رو به خاطر ستاره افسانه ای تنیس ، کریس اورت لوید که این نوع دستبند را با پوشیدن یکی از لباسهایش در همه مسابقاتش رواج داد ، نامگذاری شده است.

در هنگام خرید دستبند به نکات زیر توجه کنید:

 

یک دستبند همه کاره تهیه کنید.

زمان خرید دستبند برلیان برای شخصی که جعبه جواهراتش پر از رنگ و بافت و اشکال متنوع است ، یک دستبند سرگرم کننده از الماس‌های یا مرواریدهای رنگی در نظر بگیرید.

 

بیش از یک دستبند در نظر بگیرید.

یکی دیگر از کارهای مرسوم ، خرید دستبندهایی با رنگ مکمل و پوشیدن همزمان آنها بر روی هر مچ دست است. این به خصوص اگر دو دستبند بسیار زیبا را ببینید بسیار کمک می‌کند.

 

ویژگی های مهم در زمان خرید دستبند برلیان


راهنمای کامل خرید طلا و جواهر


 

  • تراش سنگ.روی دستبند می‌تواند به صورت گرد، پرنسس، زمرد و قطره اشک باشد. حتی ممکن است جالب باشد که چندین نوع برش را روی یک دستبند برای یک قطعه برای تنوع قرار دهید.
  • می‌توانید هنگام خرید دستبند برلیان تصمیم بگیرید که دستبند شما چند قطعه سنگ داشته باشد یا قطعه ای پوشیده از جواهرات می خواهید یا یک قطعه ساده تر که تعداد سنگ‌های کمتری داشته باشد.
  • رنگ و نوع سنگ در انتخاب دستبند اهمیت دارد. می‌تواند زمرد ، یاقوت کبود ، یاقوت باشد. شما می‌توانید درهنگام خرید دستبند از چندین نوع سنگ انتخاب کنید. اینگونه دستبندی درخشان و چند رنگی در جعبه جواهرات خود داشته باشید.
  • آیا این دستبند برلیان ضخیم خواهد بود یا نازک؟ اگر نازک است ، پس مایل نیستید سنگهای زیادی (یا هر نوع سنگی) را روی آن قرار دهید. مگر اینکه چیزی مانند دستبند تنیس بخواهید. اگر ضخیم است ، تصمیم بگیرید که چقدر ضخیم است و از چه نوع سنگ یا فلزی در آن استفاده شود.
  • قلاب بعضی از دستبندها به شکلی زیبا و خلاقانه هستند که به دور مچ دست می شوند. می‌تواند فقط یک باند ساده و بسته باشد. یا حفره ای خواهد بود که باید دور قلاب بپیچد.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاه ها (2)

دستبند های النگویی بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند.

من دستبند آویز برلیان ظریف خیلی دوست دارم بسیار شیک دیده می شود.

ارسال یک دیدگاه