دستبند تنیس الماس

دستبند تنیس الماس یک دستبند طلای قابل انعطاف با یک یا چند ردیف الماس است. اگرچه نام این دستبند برلیان، تنیسی است، اما این دستبند برای بازی تنیس طراحی نشده است.

این جواهر خاص نام خود را به افتخار تنیس باز معروف ((کریس اورت)) بدست آورده است. در جریان یک مسابقه تنیس در سال 1987، اورت دستبند الماس خود را در زمین تنیس گم کرد. کریس بلافاصله خواست بازی متوقف شود تا دستبند خود را پیدا کند. این مسابقه که از تلویزیون بصورت زنده پخش می‌شد باعث گردید همه جهان این صحنه را تماشا کنند.

از آن زمان به بعد، این نوع دستبند را دستبند تنیسی می‌نامند و امروزه بسیاری از تنیس بازان از دستبندهای تنیس الماس استفاده می‌کنند.

محبوبیت دستبند تنیس الماس

به لطف حادثه ای که در مسابقه‌ی 33 سال پیش رخ داد، این نوع دستبند مورد توجه مردم جهان قرار گرفت و هرکسی که توانایی خرید الماس داشت، یکی از آن را سفارش می‌داد.

با این حال، این تنها دلیل محبوبیت دستبندهای تنیس الماس نبود و هنوز هم در بین مردم بسیار محبوب هست. ردیف (های) الماس، احساس زیبایی ابدی را فراهم در این نوع دستبند ارائه می‌کند.

چه کسی نمی خواهد چنین احساسی داشته باشد؟

زیبایی بی انتهای دستبند تنیس الماس

اگرچه داستان دستبند تنیس حدود 33 سال قدمت دارد اما طراحی این قطعه از جواهرات (دستبند برلیان) قدیمی‌تر از آن است. تطبیق پذیری و سبک پیشرفته، دستبند تنیس را به یکی از محبوب‌ترین جواهرات تمام دوران تبدیل کرده است.

همواره درست در کنار حلقه‌های نامزدی الماس و سرویس برلیان یک دسبند تنیس الماس وجود دارد، چراکه یک موضوع در مورد این دستبند برلیان قطعی است : به سادگی هرگز از مد نمی‌افتد.

دستبند برلیان

دستبند تنیس از چه ساخته شده است؟

دستبندهای کلاسیک تنیس از الماس‌های گرد و بی رنگ بر روی طلای سفید یا پلاتین 18 عیار ساخته شده است. اما هر ساله مدل‌های جدیدی از دستبند تنیس ساخته می‌شود. امروزه شاهد دستبندهای تنیس از طلای زرد و رزگلد 18 عیار نیز هستیم.

مدل‌های جدید یک طرح کلاسیک

چرا باید فقط یک دستبند تنیس با الماس سفید داشته باشیم؟ دستبندهای تنیس با ترکیبی از الماس سیاه و سفید یا فقط الماس سیاه هم ساخته شده است.

یکی دیگر از طرح های محبوب، دستبند تنیس با الماس قهوه‌ای است. الماس‌های قهوه‌ای نه تنها قیمت پایین‌تری نسبت به الماس سفید دارند ، بلکه در مدل رزگلد شگفت انگیز به نظر می‌رسند.

یکی دیگر از طراحی‌های مرسوم ، دستبند تنیس با سنگ‌های قیمتی است. درست مثل الماس سیاه ، دستبندهایی با ترکیبی از الماس و سنگ‌های قیمتی وجود دارد. اما دستبندهای تنیسی هم وجود دارند که فقط دارای سنگ‌های قیمتی مانند یاقوت ، زمرد یا یاقوت کبود هستند.

گاهی اوقات انواع مختلفی از سنگ‌های قیمتی در یک دستبند تنیس وجود دارند. البته ما دیگر این دستبندهای سنگ قیمتی به عنوان دستبند تنیس نام نمی‌بریم.

دستبند تنیس الماس را چگونه باید پوشید؟

استفاده صحیح از دستبند تنیس می‌تواند لباس شما را فاخر یا آن را از بین ببرد. یک دستبند تنیس نباید خیلی  تنگ و نه خیلی گشاد باشد. یعنی باید بتوانید یک انگشت خود را بین دستبند و مچ قرار دهید تا اندازه آن کاملاً مناسب باشد.

یک دستبند تنیس اغلب به مچ دست چپ بسته می‌شود. به این دلیل که اکثر مردم راست دست هستند و از دست چپ خود استفاده کمتری می‌کنند و این استفاده کمتر به معنای آسیب کمتر به دستبد است. اما اگر چپ دست هستید، دستبند تنیس را روی مچ دست راست خود ببندید.

باهم ببندید یا ترکیب کنید

زیبایی دستبندهای تنیس به گونه‌ای است که می‌توانید هر طور که دوست دارید آنها را بپوشید. یک دستبند تنیس تک اصلاً بد به نظر نمی‌رسد. حتی شما می‌توانید چند دستبند تنیس را یکجا ببندید. به خصوص برای موارد پر زرق و برق، دستبندهای تنیس انباشته و روی هم می‌توانند نمایش بهتری داشته باشند.

من شخصاً عاشق ترکیب دستبند طلای سفید ، دستبند طلای زرد و رزگلد هستم.

دستبند تنیس در فروشگاه رژین

برای اطلاعات بیشتر در مورد یک دستبند خاص یا دستبندهای الماس، با مشاور الماس ما تماس بگیرید. او به شما کمک می‌کند تا بهترین مورد را پیدا کنید. همچنین می‌توانید برای سفارش شخصی هم با آنها تماس بگیرید.

به هر حال ، ما می‌توانیم با هر بودجه‌ای جواهر بسازیم. بنابراین اگر به دنبال یک دستبند برلیان (الماس) هستید، قطعاً ما می‌توانیم به شما کمک کنیم.

فروشگاه طلا و جواهرات روژین

نوشته های مرتبط

دیدگاه ها (4)

دستبند تنیس الماس بسیار زیبا و شیک هست.

من از دستبند جواهر و دستبند بلریان صفحه ی شما دیدن کردم کارهای بسیار شیکی دارین.

جواهرات و دستبند برلیان بسیار شیک در سایت دارید.
موفق باشید.

ارسال یک دیدگاه