مزایای خرید آنلاین جواهرات (2020)

به دنبال خرید آنلاین جواهرات هستید؟

اگر بدنبال خرید آنلاین جواهرات هستید … شما یک خریدار باهوش به شمار می‌روید! چرا که خرید آنلاین بهترین راه برای بدست آوردن قیمت‌های فوق‌العاده جواهرات است!

در این راهنما به شما خواهیم گفت که:

• چرا همین الان باید جواهرات را بصورت آنلاین خریداری کنید
• بهترین راه برای به دست آوردن یک جواهر چیست؟ (و صرفه جویی در هزینه)
• برخی از نکات اصلی مهم که باید هنگام خرید آنلاین جواهرات (الماس و سنگ های قیمتی) از آنها آگاه باشید
• و خیلی بیشتر!

در وهله اول چرا خرید آنلاین جواهرات؟

برای شروع ، من می‌خواهم چند دلیل را ذکر کنم که چرا شما در وهله اول باید جواهرات را به صورت آنلاین خریداری کنید یا حداقل “بپسندید”.

با توجه به اینکه جواهرات معمولاً قیمت بالایی دارند، خریداران تمایل دارند قبل از انجام خرید کامل آن را لمس و نسبت به آن احساس داشته باشند و این رفتار کاملاً منطقی است.

اما تجربه لمس و احساس واقعاً برای شما چقدر ارزش دارد؟
زیرا این لمس می‌تواند هزینه‌ای حدود 20، 30 یا حتی 40٪ بیشتر از  یک قطعه جواهر آنلاین برای شما رقم بزند.

خوب بیایید به نکات مثبت خرید آنلاین جواهرات نگاهی بیندازیم؟

اول راحتی در خرید جواهرات آنلاین

فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم توافق داشته باشیم که خرید آنلاین راحت است. شما می‌توانید بدون نیاز به مراجعه مستقیم به فروشگاه، به راحتی در خانه، محل کار یا کافی شاپ به دنبال جواهرات باشید.

چه چیزی بهتر از خرید الماس با لباس زیر است؟

حتی اگر فروشنده شما هزار کیلومتر از شما دورتر باشد، می‌توانید آنچه را که می‌خواهید انتخاب کنید. پشتیبانی از طریق چت و ایمیل که اکثر فروشندگان را در دسترس شما قرار می‌دهد، یعنی همیشه 24 ساعته در 7 روز هفته منتظر کمک به شما هستند.

دوم هزینه های پایین تر

پس از راحتی، باید هزینه‌های پایین تر مربوط به خرید آنلاین جواهرات را درنظر گرفت. اما این هزینه های کمتر از کجا ناشی می‌شود؟

پاسخ در نقل و انتقال (مدل دراپ شیپینگ) آن است. مدل دراپ شیپیپینگ شامل فروشگاهی است که تصاویر یک محصول را در وب سایت خود لیست می‌کند و فقط در صورت خرید مشتری موجودی کالا را خریداری می‌کند. این امر به کاهش فضای غیرضروری انبار و هزینه‌های حمل موجودی کمک می‌کند.
محصولاتی که در فروشگاه‌های بزرگ به صورت آنلاین فروخته می‌شوند این کار را انجام می‌دهند و بیشتر محصولات آنها مستقیماً از تولیدکننده‌ای که واسطه‌‌ها را قطع کرده است فروخته می‌شود.
نتیجه نهایی این فرآیند، یک الماس ارزان قیمت است که برای شمای خریدار به یک مزیت تبدیل می‌شود.

بدون دردسر

آیا توجه کرده اید که دیدن تمام ویترین جواهرات الماس در یک فروشگاه چقدر سخت است؟ کاملاً آزار دهنده است وقتی کسی در پشت شما باشد و سعی دارد به شما جواهرات بفروشد.
خوشبختانه، وب سایت‌های آنلاین چنین افرادی را ندارند، فقط بخش پشتیبانی مشتری می‌تواند به هر سوالی در مورد جواهرات پاسخ دهد. همچنین، اینکه هیچ کس در مورد انتخاب‌های شما قضاوت نمی‌‎کند، شما در خرید آنلاین جواهرات اطمینان بیشتری پیدا می‌کنید.

انتخاب گسترده تر

بیشتر جواهر فروشی‌های محلی انتخاب محدودی از محصول دارند. از آنجا که فضای کاری آنها کم است، فقط می‌توانند تعداد بسیار کمی جواهر داشته باشند و برای تأمین هزینه ذخیره سازی اضافی، قیمت بیشتری را برای محصول مشخص کنند.

به عنوان مثال، ممکن است طلا و جواهر الماس برای پر کردن یک مرکز تجاری بودجه لازم را نداشته باشند و به هر حال وجود همه آن جواهرات گران قیمت در یک مکان ممکن است خطرناک باشد!

بنابراین، مغازه های فیزیکی برای حفاظت از جواهرات ارزشمند باید هزینه ذخیره سازی و امنیت بیشتری را پرداخت کنند!

از طرف دیگر سایت های آنلاین می‌توانند هر تعداد محصول مورد نظر را “ذخیره” کنند. این به این دلیل است که آنها در واقع به فروشگاه فیزیکی نیاز ندارند. اکثر جواهرسازان آنلاین از مدل تجاری دراپ شیپینگ استفاده می‌کنند که مشتریان را مستقیماً به تولیدکنندگان متصل می‌کند.

امیدوارم این راهنما شما را متقاعد کرده باشد تا از مزایای خرید آنلاین جواهرات استفاده کرده و به مشتریان فروشگاه جواهرات روژین بپیوندید.

نوشته های مرتبط

ارسال یک دیدگاه