چرا انگشتر و حلقه های ساده زیبا هستند

برخی از مدل‌های طلا و جواهرات را باید همه کاره دانست. اما در بین آنها انگشتر و حلقه‌ی ساده را می‌توان اصطلاحاً آفتاب پرست جواهرات نام برد.

این قطعه طلا چیزی است که شما هرگز از آن جدا نخواهید شد و درست مانند حلقه ازدواج، جزئی از پوست شما می‌شود.

انگشتر و حلقه‌های ساده و زیبا به انگشتان را تزئین می‌کنند. آنها علاوه بر خانه، با تمام لباس‌های شما ست می‌شوند و در تمام مناسبت‌های شما بدون اینکه صدمه‌ای ببینند حضور دارند.

برخی از افراد فکر می‌کنند ساده یعنی خسته کننده، اما در واقع کاملاً برعکس است. بسیاری از جواهرسازان و جواهرشناسان براین باورند که زیبایی در سادگی و مینیمال بودن است.

خانم اوا فارن، فینالیست مسابقات مد سال 2019 می‌گوید:

“من فکر می کنم جالب ترین و موفق ترین قطعات جواهرات برای جلب توجه، ساده ترین آنها هستند. چیزی زیباست که یک طراحی ساده داشته و گیرایی زیادی ایجاد کند. “

 

استفاده از لاک، سنگ‌های قیمتی ، فلزات حکاکی شده پر از بافت و حلقه‌های کویل همه ساده هستند و طوری طرای می‌شوند که بر روی هر 10 انگشت بتوانند خود را نشان دهند.

سادگی در طراحی جلوه‌هایی دارد که به طرز شگفت انگیزی همه کاره است.

انگشتر ساده

این گروه از انگشترها فقط به حلقه ازدواج اختصاص ندارد، اینها یک گروه مینیمالیستی از انگشتر هستند.

حلقه های کویل

پیچیدن در انگشت ، وزن یکنواخت و تقارن حلقه آن را به گزینه‌ای جالب برای توجه تبدیل کرده، اما هنوز سادگی خود را بهمراه دارد.

انگشتر بافتی

یک طرح کلاسیک با پیچ و تاب غیرمنتظره: استفاده از الماس شناور یا حکاکی ، جلوه‌ی ویژه‌ای به آن بخشیده است.

انگشتر رنگی

یک نوار روشن روی انگشتر همیشه راهی زیبا برای افزودن رنگ به دست است. این رنگ ها را می‌توان از میناکاری ، لاک و سنگ بدست آورد.

بر روی انگشتانتان حرکت ایجاد کنید!

این تابستان بهترین انگشترها از مدل‌های رنگارنگ استفاده کردند.

حلقه‌های گنبدی شکل مینیمالیستی و انگشترهای فلزی ساده کلاسیک همواره بی نهایت زیبا هستند. اما امسال یک گرایش جدید در انگشتر جواهر بوجود آمد که نقش اصلی را در بین جواهرات بازی کرد.

شاید شما قبلاً هنگام گشت و گذار در صفحات اینستاگرام افراد مشهور مدلیست نیم نگاهی به حلقه‌های پررنگ و درخشان دست‌شان انداخته‌اید. یا اینکه این انگشترها را در انگشتان خواننده‌ها دیده‌اید.

عملاً امسال این انگشترها در شکل و اندازه‌های مختلف، با شیشه‌های کوچک ، مینای درخشان توجه برندهای بزرگی مانند La Manso ، Bea Bongiasca ، Fry Powers و … را به خود جلب کرده‌اند.

اگر امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا انگیزه خود را برای ست کردن لباس و جواهرات از دست داده اید، فکر کنید که با حلقه‌های آب نباتی در دستان خود به تقویت روحیه مشغول هستید.

با این انگشترها همه ما می توانیم از کمی بازیگوشی استفاده کنیم و این جواهرات عجیب و غریب مطمئناً لبخند را بر روی لبان شما می‌آورند.

تمام محصولات نشان داده شده در این مقاله توسط ادیتور ما انتخاب شده‌اند. با این حال، اگر انگشتر دیگری در بخش انگشتر جواهر و حلقه فروشگاه آنلاین جواهرات روژین توجه شما را جلب نمود، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاه ها (6)

انگشتر برلیان یا حلقه هر چقدر ساده باشند انقدر زیبا و جذاب هستند.

انگشتر رنگی که از سنگ درست شده در هین سادگی بسیار شیک هست.

انگشتر جواهر ساده شک و دوست داشتنی هست.

من عاشق انگشتر جواهر هستم هر چقدر ساده تر باشد بیشتر دوست دارم.

وای انگشتر جواهر مدل تاجی که گذاشتید بسیار زیبا و دوست داشتنی است.

خوشحالیم شما راضی هستید

ارسال یک دیدگاه