انتخاب بهترین گردنبند طلا برای استفاده روزمره

گردنبند طلا و زنجیرهای آویز را می‌توان در رنگ‌ و اندازه‌های مختلف از نازک تا ضخیم ، سبک تا سنگین، ساده و لایه لایه در صنعت طلاسازی و فروشگاه‌های طلا و جواهرات آنلاین و غیرآنلاین یافت.

تنوع در اینگونه از طلا و جواهرات به اندازه‌ای است که از ساده‌ترین نوع تا پیچیده‌ترین آن در دسترس هستند. بصورتی که حتی در استفاده روزمره خانم‌ها از این گردنبند طلا استفاده می‌کنند.

مارلا آرون، جواهرفروش معروف نیویورکی و متخصص زنجیر و آویز طلا می‌گوید:

“از نظر زیبایی و استحکام، واقعاً چیزی مانند زنجیر طلای دست ساز وجود ندارد. برای من شخصاً، یک گردنبند کامل، گردنبندی است که دارای رنگ‌های مختلف طلا باشد – نه فقط یک رنگ.”

از نظر آرون، زنجیر و گردنبند طلا حتماً لازم نیست یک طلای زردرنگ باشد. تنوع مدل‌های ساخته شده باعث گردیده تا به راحتی بتوانیم در دو رنگ، نقره ای و طلایی با تزئینات جزئی انتخاب خود را انجام دهیم.

فراتر از انتخاب فلز، مسئله طول زنجیر نیز مهم است. این اهمیت به همان اندازه که سلیقه دخیل است، در سبک شخصی شما نیز نهفته است.

زنجیرهای بافتی و چند لایه از کوتاه تا بلند تأثیر زیادی در مدل دارند. در حالی که یک گردنبند با زنجیر بلند می تواند فلاش مورد نظر شما را ایجاد کند.

بهترین گردنبند کوتاه

بهترین مدلیست‌های فشن و شوهای مختلف بمی‌گویند:

“دوست داریم یک گردنبند کوتاه با طول کم و نزدیک به صورتمان داشته باشیم”

گردنبند کوتاهگردنبند بافتی

بهترین گردنبندهای دو رنگ

استفاده از فلزات در دو رنگ فقط برای بند ساعت شما نیست. تغییر در تن رنگ، پایه و اساس زیبایی را در بقیه جواهرات شما ایجاد می‌کند.

گردنبند دورنگ

بهترین گردنبندهای بافتی یا لایه‌ای

این مدل گردنبندها می‌توانند بصورت بسته یا فاصله‌دار، لایه بندی شده باشند و زنجیری سنگین‌تر است که از گره و لایه‌های بیشتری برخوردار باشد.

گردنبند بافتی

بهترین گردنبند کارشده با جواهرات

یک عنصر اضافی در گردنبند طلا – خواه یک تراش الماس باشد یا یک ضامن زیبا – می‌تواند به زنجیر نمای زیبایی اضافه کند.

گردنبند جواهر

برای مشاهده جدیدترین مدل‌های آویز و گردنبند جواهرات ما به بخش سرویس و نیم ست جواهرات روژین مراجعه فرمائید. و درصورت علاقه می‌توانید با کارشناسان فروشگاه آنلاین جواهرات روژین تماس بگیرید.

 

سورس: مجله Vogue

نوشته های مرتبط

دیدگاه ها (3)

من همیشه در گردنم یک گردنبند ظریف کوتاه هست و خیلی دوست دارم کار ظریف باشه.

دستبند برلیان دو رنگ خیلی زیبا هستن.

بله از مدل های ما دیدن نمائید

ارسال یک دیدگاه