جواهرات الماسی که هر زنی باید داشته باشد

در گذشته‌ها زنان فقط جواهرات خود را برای موارد خاص بیرون می‌آوردند. اما امروزه، خوشبختانه استفاده از برلیان (الماس) در شرایط عادی زندگی بیشتر شده است. حتی می‌توانید هنگام کار یا دورهمی دوستانه در خانه نیز جواهرات الماسی استفاده کنید.

چرا باید جواهرات را فقط چند بار در سال استفاده کرد؟

استفاده از جواهرات الماس در شرایط غیررسمی بیشتر از آنچه در مراسم رسمی استفاده می‌کنید متفاوت است. این بدان معنی است که زمان آن رسیده است که نگاهی انتقادی به جواهرات خود بیندازید.

یک زن و شوهر از تعدادی طلا و جواهر الماس باید داشته باشند که در زندگی روزمره هم از آن استفاده کنند.

گوشواره های الماس

گوشواره برلیان (الماس)
گوشواره برلیان (الماس) روژین

مطمئناً در جشن‌ها از گوشواره های بزرگ الماس تان استفاده می‌کنید و حتماً هم زیبا هستند. اما برای استفاده روزانه مناسب نیستند. برای رویدادهای روزانه بهتر است که گوشواره های متوسط تری داشته باشید.

گوشواره با گل میخ های الماس همیشه مد روز هستند. هر خانمی باید حداقل یک جفت گوشواره گل میخی الماسی داشته باشد.

حتی اگر طرفدار گل میخ های الماس نیستید ، می توانید گوشواره های الماس دیگری را  انتخاب کنید. این را باید بدانیم که گوشواره های بزرگتر و عجیب و غریب را برای رویدادهای رسمی و یا جشن های شب مانند گالا نگهداریم.

 

 

 

دستبند الماس

دستبند برلیان (الماس) مورد علاقه خانم های خوش سلیقه
دستبند برلیان (الماس) روژین

دستبندهای الماس از ظریف ترین انواع جواهرات هستند. با این حال ، در برخی مشاغل، پوشیدن دستبند بسیار دشوار است. به خصوص دستبندهای بزرگ و جینگلینگ می‌توانند نگاه همکاران حسود را به سمت شما جلب کنند.

علاوه بر این ، در زندگی روزمره نمی‌خواهید جواهرات الماس بزرگ خود را زیاد به نمایش بگذارید.

برای فعالیت های عادی خود یک دستبند برلیان (الماس) ساده و در عین حال شیک انتخاب کنید و برای میهمانی های شب یا رویدادهای رسمی خود ، یک دستبند با جزئیات بیشتر انتخاب کنید.

 

 

 

گردنبند الماس

گردنبند جواهر (الماس) مورد علاقه خانم های خوش سلیقه
گردنبند جواهر (الماس) روژین

هر خانمی باید حداقل یک گردنبند یا آویز الماس داشته باشد. انتخاب گردنبند جواهر مناسب می‌تواند ویژگی‌های قوی شما را برجسته کرده و نقاط ضعف شما را کاهش دهد.

گردنبندی متناسب با لباس خود انتخاب کنید.

بعنوان مثال هنگامی که یک لباس یا پیراهن یقه V می‌پوشید، یک آویز قطره اشکی الماس یا گردنبند الماس به شکل گلابی شما را فوق‌العاده خواهد کرد.

برای گردن گرد، گردنبندهای گرد بهتر نشان می‌دهند ، اما در این کار زیاده روی نکنید. اگر بقیه آویزهای خود را ظریف انتخاب کرده‌اید، می‌توانید گردنبند را بیرون بیاورید.

 

 

انگشتر الماس

انگشتر جواهر (الماس)
انگشتر جواهر (الماس) روژین

آخرین هست اما قطعاً کم اهمیت نیست: انگشتر جواهر (حلقه های الماس). حداکثر انگشترهایی که می‌توانید برای فعالیت‌های روزانه خود همراه داشته باشید دو حلقه است.

برای جلوگیری از ظاهر عجیب و غریب ، روی هر انگشت یک انگشتر (حلقه) بیاندازید. هر زنی باید حداقل دو حلقه در زندگی خود داشته باشد: حلقه نامزدی و حلقه ازدواج.

اگر نامزد هستید ، استفاده از انگشتر نامزدی بهتر است. پس از ازدواج هم می‌توانید حلقه نامزدی و انگشتر ازدواج خود را باهم بیاندازید.

با این حال ، گاهی اوقات می‌خواهید در بین همگان برجسته شوید. حلقه ازدواج خود را بپوشید و حلقه نامزدی خود را (به طور موقت) با یک قطعه بیانیه جسورانه عوض کنید.

 

حرف آخر

اگر در موقعیت‌های روزمره ، نمی‌خواهید با در استفاده از جواهرات الماس خود زیاده‌روی کنید. به برخی از آویزهای ساده و ضروری جواهرات الماس بسنده کنید. ظاهر خود را حداکثر با یک قطعه جواهر کامل کنید.

معمولاً وقتی صحبت از شرایط روزمره می‌شود ، قانون طلایی “کم هم زیاد است” اعمال می‌شود. مناسبت‌های رسمی مانند گالا و رویدادهای فرش قرمز بهترین مکان برای به نمایش گذاشتن تمامِ شما هستند. قطعه جواهرات بی‌نظیرتان را برای این اتفاقات نگه دارید.

 

اگر به دنبال قطعه جواهر یا الماس خاصی هستید، با مشاوران فروشگاه جواهرات روژین تماس بگیرید.

 

سورس: کاستر دایاموند

چاپ شده در ویرگول

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاه ها (4)

گوشواره گل میخی الماسی بسیار زیبا و شیک هستند.

گردنبند جواهر در گردن با یک لباس شیک واقعا زیبا هست.

انگشتر جواهر و گوشواره برلیان کارهای زیبایی هستند .
این کارها رو میشه از اینجا تهیه کرد.

بله حتما از فروشگاه دیدن نمائید

ارسال یک دیدگاه