حلقه نامزدی ازدواج دوم

هر رابطه ای منحصر به فرد است و حلقه نامزدی ازدواج دوم شما نیز باید منحصر به فرد باشد.

ازدواج و نامزدی دوم زمان خاصی در زندگی یک شخص است که نمادی از شروع تازه و آغاز زندگی جدید است. استفاده از شانس عشق و ازدواج برای بار دوم به همان اندازه ازدواج اول سزاوار جشن است.

خواه می خواهید همه چیز را کمی متفاوت کنید یا به سادگی برگزار کنید ، در هر دو صورت راهنمای ما را در مورد حلقه های نامزدی برای ازدواج دوم در نظر بگیرید.

 

آداب انتخاب حلقه نامزدی ازدواج دوم

در مورد حلقه های نامزدی برای دومین بار ، هیچ قانون و مقررات خاصی وجود ندارد. با این حال ، چند نکته را باید بخاطر بسپارید.

گذراندن ازدواج اول ممکن است آسان نباشد ، به خصوص اگر جدایی انتخاب شما نبوده است. اکثر زنان با پایان ازدواج حلقه خود را از دست خارج می‌کنند، اما برخی تصمیم می گیرند که حلقه های نامزدی و عروسی خود از رابطه اول را تا زمانی که احساس فراموشی کنند بپوشند.

چرا می خواهید نمادی از رابطه ای را بپوشید که دیگر وجود ندارد؟

به یاد داشته باشید ، حلقه نامزدی شما ، بدون توجه به اینکه ازدواج چندم شماست ، نمادی از عشق و تعهد است. با این اوصاف ، به محض اینکه حلقه نامزدی جدید خود را گرفتید ، دیگر نباید حلقه رابطه سابق را بپوشید.

به این ترتیب ، می توانید دفتر ازدواج اول خود را بسته و به شریک زندگی جدید خود اطمینان دهید که قلب شما فقط به او تعلق دارد.

این اولین بار نیست که برای یک مراسم خاص برنامه ریزی می کنید ، اما اولین بار است که این کار را با هم انجام می دهید. از این لحظه به عنوان یک زوج لذت ببرید و یک حلقه نامزدی زیبایی انتخاب کنید که نماد عشق شما باشد.

یک سبک منحصر به فرد از حلقه نامزدی را در نظر بگیرید.

ازدواج دوم به معنای استقلال بیشتر در انتخاب است و حلقه نامزدی ازدواج دوم باید نماد آن باشد. آیا می دانید اکثر زنان در ازدواج دوم معنای بیشتری در حلقه خود جسجو می‌کنند؟

اگر او قبلاً با روابط شکسته و وعده های خلف روبرو شده باشد ، یک حلقه نامزدی منحصر به فرد به او اطمینان می دهد که این بار همه چیز متفاوت خواهد بود.

نکات مهم در انتخاب حلقه نامزدی ازدواج دوم

هنگام جستجوی حلقه نامزدی ، باید موارد زیر را در تصمیم گیری لحاظ نمود:

حلقه نامزدی الماس Marquise-baguette رز طلای

شکل معمول سنگ های قیمتی شامل اشکال گرد ، پرنسس ، زمرد ، کوشن و گلابی است، اما برای حلقه نامزدی که می‌‎خواهد از جعبه خارج شود باید دقت زیادی کنید.

انتخاب یک شکل از الماس بطور غیر سنتی و درخشان ، یا ترکیب اشکال سنگ‌های قیمتی مانند سنگ گونی ، راهی برای داشتن یک انگشتر منحصر به فرد است.

حلقه نامزدی قلب

شکل قلب حلقه نامزدی از طلای سفید

یک سنگ قیمتی به شکل قلب شاید خیلی شاد به نظر برسد ، اما در یک حلقه نامزدی عاشقانه به نظر می رسد. این شکل می تواند راهی درست برای یادآوری عشق و تعهد همسرتان باشد حتی اگر این ازدواج دوم او باشد.

برای یک انتخاب عملی تر ، به یک الماس با برش بیضی شکل فکر کنید که بزرگتر از سایر سنگ‌ها یا با همان وزن باشد.

حلقه نامزدی آکوامارین آبی

اگر می خواهید جلوه ای غیرمنتظره به حلقه نامزدی اضافه کنید ، به سنگ‌های قیمتی رنگی یا حتی الماس‌هایی با رنگ فانتزی فکر کنید. گنجاندن سنگ تولد او در طراحی انگشتر نیز گزینه بسیار خوبی است.

یاقوت کبود ، زمرد ، گارنت ، یاقوت ، تورمالین و آمتیست تنها برخی از سنگ‌های قیمتی رایج هستند که به حلقه زیبایی می بخشند.

 

 

به جای یک الماس بزرگ ، مجموعه ای از الماس‌های کوچکتر را در نظر بگیرید که برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد و شیک روی حلقه نامزدی قرار می‌گیرند.

این نوع حلقه از لحاظ مالی نیز به شما کمک بیشتری می کند ، زیرا با توجه به این که الماس در اندازه های کوچک قیمت بسیار کمتری نسبت به یک الماس بزرگ دارد ، تعداد بیشتری الماس با قیمت پایین تر خواهید داشت.

حلقه نامزدی خوشه الماس

حلقه نامزدی خوشه الماس

 

اگر می خواهید یک حلقه نامزدی متناسب با سبک زندگی فعال همسرتان داشته باشید ، به یک حالت حاشیه ای فکر کنید که سنگ را با لبه اطراف نگه می دارد.

به دلیل طراحی حاشیه دار ، سنگ قیمتی با امنیت بیشتری در جای خود نگه داشته شده و روی لباس گیر نمی کند.

وقتی نوبت به فلز می رسد ، طلای پلاتین و زرد با دوام ، با کلاس و ظریف است. همینطور انگشتر نامزدی از گل رز برای یک گفته عاشقانه مناسب است.

حلقه نامزدی شش ضلعی

انگشتر نامزدی شش ضلعی

سبک حلقه نامزدی

حلقه نامزدی ازدواج دوم شما نه تنها بیانگر تعهد شماست ، بلکه سبک شخصی همسرتان را نیز بیان می کند. اگر او عاشق سبک رمانتیک است و به قطعات ویکتوریایی نظر دارد. انگشترهای سبک تک از جزئیات فیلیگن و طرح های برجسته ای برخوردارند که برای تکمیل شخصیت او مناسب هستند.

اگر او کمی لباس سیاه ، کت و شلوار متناسب و یا ظرافت را دوست دارد ، یک حلقه نامزدی کلاسیک برای او مناسب است. از طرف دیگر ، یک سبک حلقه نامزدی مدرن برای یک زن شیک پوش که عاشق همگام شدن با شما است ، مناسب است.

حلقه نامزدی دوم

جمع بندی

مهم نیست که چند بار ازدواج کرده اید ، یک حلقه نامزدی نشان دهنده عشق و زندگی مشترک جدید شماست. بنابراین ، حلقه نامزدی مناسب را انتخاب کنید تا اطمینان حاصل کنید ازدواج دوم شروع دوباره ای برای شما است.

 

اگر می خواهید مدل های بیشتری از حلقه های نامزدی را ببینید ، اینجا را کلیک کنید تا وارد بخش حلقه و پشت های های فروشگاه آنلاین جواهرات روژین شوید…

نوشته های مرتبط

دیدگاه ها (1)

حلقه ی نامزدی نمادی از عشق و تعهد است باید به درستی انتخاب بشود و برای خانم ها بسیار مهم است.

ارسال یک دیدگاه