راهنمای انتخاب جواهرات مینیمالیستی برای ساده پوش ها

در کنار هر کمد لباس باید یک سری از جواهرات مینیمالیستی زیبا برای استفاده روزانه وجود داشته باشد. خواه این جواهرات نقره ای، طلایی یا ترکیبی از هر دو رنگ باشد.

یافتن جواهرات درست و مناسب که اختصاصی شما به نظر برسند، زمان بر است و همانطور که می‌دانید برخی از این جواهرات قیمت های گوناگون و بالایی دارند.

معمولاً یک گردنبند ، گوشواره ، انگشتر جواهر یا دستبند برلیان ساده (مینیمالیستی) می‌تواند یک عمر دوام داشته باشند و مسلماً لذت همراه داشتن آنها هزینه خرید را جبران می‌کند.

در این مطلب سعی کرده‌ایم نمونه‌هایی از جواهرات مینیمالیستی زیر را فراهم آوریم تا پاسخی به رویکرد بی انتهای علاقه‌مندان به سادگی در ظاهر باشد. بدون اینکه جواهرات کسل کننده شوند.

نکته مهم این است که سعی کنید جواهراتی را انتخاب کنید که مینیمالیست ها اکنون و یا سال‌های آینده هم به تنهایی قادر به انتخاب نیستند.

گوشواره جواهر کلاسیک مدرن

گوشواره های جدید به حلقه تفسیر هنرمندانه ای داده است. قفل نازک آن روحی ایجاد کرده که در استفاده روزمره نمایی شیک و مدرن دارد.

 

زنجیر های بافتی

بهترین جواهرات مینیمالیستی می‌توانند با یک زنجیر یا ترکیب چند زنجیر ساده شروع شوند تا ظاهری لایه ای و بافتدار را به نمایش بگذارند. این زنجیرها می‌توانند طول‌های مختلفی داشته و متناسب با لباس شما باشند. یا حتی بعضی از آنها به صورت مجموعه ای لایه لایه روی گردن قرار گیرند.

زنجیر طلای مینیمالیستیزنجیر طلای بافتی مینیمالیستی

دستبند ظریف

وقتی علاقه مند جواهرات مینیمالیستی هستید باید از داشتن یک دستبند ظریف در بین جواهرات خود خیالتان راحت باشد. هر چند روز یکبار دستبند جواهراتان را بسته و برای نمایانی بیشتر چند چیز دیگر روی آن قرار دهید.

دستبند طلای ساده و مینیمالیستیدستبند ساده و مینیمالیستی

انگشتر و حلقه های ساده

انگشتر جواهر و حلقه‌ای انتخاب کنید که از جنس فلز و در عین حال براق باشد. یکی از آنها را روی یک دست انداخته و در انگشتانتان امتحان کنید یا حتی دو تا انگشتر بیاندازید. از حلقه ها گرفته تا انگشترهای گنبدی شکل، همه به عنوان زیورآلات روزمره شناخته می‌شوند.

انگشتر جواهر مینیمالیستیانگشتر جواهر مینیمالیستی

 

نکاتی برای خرید آنلاین جواهرات و طلا

امروزه اکثر مردم به دلیل همه‌گیری کرونا به یک خریدار فروشگاه جواهرات آنلاین تبدیل شده‌اند. مردم عاشق جستجو هستند و همواره به دنبال جواهراتی هستند که به سبد خریدشان بیافزایند. به همین دلیل قبل از تصمیم برای خرید، دائماً در سایت‌های مشابه محصولات مختلف را جستجو می‌کنند.

اگرچه این روند مدتها قبل از سال 2020 شروع شده است، اما باید بگویم که امسال پس از شیوع همه گیری تعداد فروشگاه‌های جواهرات آنلاین بسیار زیاد شده و تمام این فروشگاه‌ها به دنبال اطمینان بخشیدن در خرید به مشتریال هستند.

در سالی که دلار مدام گران می‌شود و می‌تواند در تصمیم ما بسیار تاثیر بگذارد. به همین دلیل چک لیست خریداران طولانی تر می‌گردد و این نکته که “خرید ارزشمند” باید باشد، معنا پیدا کرده است.

پس خریدها باید به گونه ای باشد که با ارزش‌های ما مطابقت کند، از علایق ما پشتیبانی کرده و واقعاً چیزی باشد که زندگی را غنی تر کند یا به آن احتیاج داشته باشیم.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاه ها (2)

فروشگاه آنلاین شما بسیار زیاد جواهرات شیک و زیبا دارد.

سپاس از شما مشتری خوب

ارسال یک دیدگاه