بهترین جواهرات برای هدیه تولد 50 سالگی خانم ها

جواهرات برای هدیه تولد 50 سالگی خانم ها:

روز تولد زمان مناسبی برای یادآوری ارزشمندترین داشته‌ زندگی یعنی همسرمان است. یک نکته جالب در مورد جواهرات این است که آنها نشانه کامل عشق شما برای یک عمر ارزشمند می‌باشند.

چه جمله‌ای بهتر از گفتن ، “دوست دارم” به همراه جواهری از الماس ، مروارید یا طلا!

انسان با رسیدن به 50 سالگی ، تجربه‌های ارزشمند زندگی ، خرد و بلوغ عاطفی را به دست آورده است. پس به همین دلیل که 50 سالگی بسیار خاص است ، برگزاری یک جشن بزرگ را هم می طلبد – و جواهرات می توانند بهترین هدیه در این جشن باشند.

اگر می خواهید در پنجاهمین سالگرد تولد همسرتان احساس خاصی داشته باشید ، ما ایده‌های خوبی برای خرید جواهرات داریم که مطمئناً دوست خواهد داشت.

 

ایده های منحصر به فرد هدیه جواهرات برای 50 سالگی همسرتان

1- جواهرات مروارید

گردنبند مروارید به عنوان هدیه برای تولد 50 سالگی

جواهرات مروارید همواره از ظرافتی برخوردارند که هرگز قدیمی نخواهند شد. یک جفت گوشواره مروارید جلوه‌ای خاص به انسان می‌بخشد.

برای ایجاد تفاوت و تمایز، می‌توانید به مرواریدهای سیاه یا رنگی هم فکر کنید.

جواهرات گردنبند مروارید
گردنبند مروارید تاهیتی

2- گوشواره گل میخ الماس یا برلیان

الماس یا برلیان نمادی از عشق ابدی است. یک جفت گوشواره گل میخ الماس ، یک گردنبند الماس یا یک دستبند برلیان همواره مورد علاقه خانم‌ها به خصوص 50 ساله‌ها قرار دارد.

جواهرات الماس را با لباس های مراسم مختلف و رسمی می‌توان پوشید ، و اینها همان جواهرات همه کاره مورد نظر شما می‌باشند.

گوشواره گل میخ برلیان
گوشواره گل میخ برلیان

 

3- دستبند سنگ ماه تولد

به طور سنتی ، سنگ‌های ماه متولد سنگ‌های قیمتی مرتبط با ماه‌های تولد هستند و به آنها معنا و اهمیت بی‌نظیری می‌دهند. این یک هدیه متفکرانه است و مطمئناً از شما قدردانی خواهد شد.

از آنجا که در سنگ‌های ماه تولد تفاوت وجود دارد ، شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب پیش روی خود خواهید داشت.

دستبد سنگ ماه تولد
دستبند سنگ ماه آمیتیس

 

4- جواهرات نمادین

گزینه دیگر برای جواهرات معنی دار ، انتخاب نمادی است که برای او ارزش داشته باشد. برخی از نمادها با آیین‌ها و فرهنگ‌های مختلفی همراه هستند. مانند ستاره داوود ، گره سلتیک ، صلیب ، فروهر.

سایر نمادهای عمومی تر شامل نماد بی نهایت (نماد عشق یا دوستی ابدی) ، درخت زندگی (زمین گیر شدن ، صلح و زندگی) یا لنگر (ثبات و بلوغ) است.

گردنبد طلا
درخت نماد زندگی

 

5- جواهرات شخصی

اگر او از هدیه های عاطفی لذت می‌برد ، به حلقه‌های تک نگین ، گردنبند بافتی و دستبندهای حک شده هم فکر کنید. برخی از ایده‌های عالی شامل جواهرات دست ساز ، اثر انگشت و نت های موسیقی همراه با متن آهنگ مورد علاقه همسرتان هستند.

انگشتر جواهر دست ساز
انگشتر جواهر دست ساز

6- جواهرات پرنعمت

سلیقه زنان برای جواهرات خوب با افزایش سن ظرافت بیشتری پیدا می کند. اگر او عاشق عتیقه است ، می دانید که برای چیزی با سابقه ارزش قائل است.

قطعات جواهرات قدیمی نادر و زیبا هستند ، بنابراین به احتمال زیاد یک قطعه جواهر منحصربه فرد بیابید که در مجموعه‌ی او برجسته باشد.

جواهرات عتیقه برای تولد 50s
جواهرات کم یاب

 

 

7- گوشواره یاقوت کبود

اگر سبک او مد روز است ، به فکر جواهرات ظریف با سنگ های قیمتی نادر و طراحی های منحصر به فرد باشید. یک جفت گوشواره الماس یا گوشواره یاقوت کبود ، جواهری است که می‌تواند با هر لباسی بپوشد. سنگ‌های قیمتی رنگارنگ مانند لاجورد ، آمتیست ، یاقوت و زمرد بسیار عالی هستند.

گوشواره یاقوت کبود
گوشواره یاقوت کبود

 

ما به عنوان فروشگاه جواهرات روژین ، درمورد چیزهایی می نویسیم که دوستشان داریم و فکر می کنیم شما هم دوست داشته باشید. امیدواریم با راهنمایی ما بتوانید بهترین جواهرات برای هدیه تولد 50 سالگی همسرتان را تهیه کنید.

برای دیدن محصولات بیشتر از فروشگاه آنلاین جواهرات ما دیدن فرمائید.

 

برگرفته ازب سایت: jewelryguide

دیدگاه ها (1)

جواهرات مرواریدی بسیار زیبا و شیک هستند.

ارسال یک دیدگاه